Ik wil een product retour sturen.

Een product retour sturen kan natuurlijk, hieronder vindt u meer informatie. Retourneren - Garantie Het is vervelend als een product niet naar behoren Read more...

Hoe kan ik een defect product retour sturen?

Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Gelukkig geven wij minimaal 2 jaar garantie. U kunt een garantieretour Read more...

Garantie bij Conrad

Het is vervelend als een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Afgezien Read more...

Mijn bestelling was bij het afleveren defect

Het is uiteraard de bedoeling dat u uw bestelling in goede staat ontvangt. Als dat niet gebeurt dan is dat natuurlijk heel vervelend.  Zou u dan Read more...

Ik heb geen retourlabel ontvangen

Wanneer u  een retourzending bij ons heeft aangemeld,  dan is het aangemaakte retourlabel direct te downloaden.   Ook wordt deze per mail Read more...

Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen.

Wanneer u een gedeelte van uw bestelling aan ons retourneert, hoeft u alleen de artikelen te betalen die u houdt. Betaalt u d.m.v. een achteraf betaling? Read more...

Kan ik een product ruilen?

Het is niet mogelijk om via het retourproces  het product te ruilen voor een ander soort product. Hiervoor kunt u  een nieuwe bestelling Read more...

Kan ik artikelen uit verschillende bestellingen in één doos retourneren?

Het is niet mogelijk artikelen uit verschillende bestellingen in één doos te retourneren. Een retourlabel kan slechts worden aangemaakt op Read more...